Verkoelende kaart

Eigenlijk is het te mooi weer om binnen kaarten te maken. En buiten kaarten maken heb ik weleens geprobeerd maar ik vind het geen succes. Papier  heeft de neiging om bij elk vlaagje wind van tafel te waaien. Niet echt een handige hobby om buiten te beoefenen. Gisteren was het zo warm dat ik toch een tijd binnen gezeten heb. Gewoon omdat het daar veel aangenamer was qua temperatuur. En daarbij kwam dit verkoelende kaartje uit mijn handen:



Ik heb gebruik gemaakt van de sketch van Your Next Stamp. Deze keer heb ik alleen de sketch gebruikt en niet de kleurencombinatie die je optioneel ook gebruiken kunt. En ik heb deze kaart gewoon bruut gelift van Laurel. Ik vond de kaarten die bij gemaakt had met de ijsjes zet zo ontzettend leuk. Ik moest deze gewoon namaken. Bedankt voor de gave inspiratie Laurel!

Reacties