Regenboog

De uitdaging bij Addicted to CAS is regenbogen. Wat een super leuke uitdaging is dit weer. Ik pakte meteen mijn rode, oranje, gele, groene en blauwe inkt erbij om lekker aan de slag te gaan. Ik zag de stempels met dit leuke konijntje weer liggen en de keus was toen snel gemaakt. Want ja, wat is er beter dan 1 konijn? Een regenboog vol konijntjes natuurlijk LOL



Voor de verandering een horizontale kaart gemaakt. Meestal maakt ik verticale kaarten. Niet om een speciale reden, het is een gewoonte die erin gekropen is. Maar in dit geval had ik genoeg ruimte nodig om een regenboog van konijntjes te kunnen maken :-)

Reacties

Margot zei…
Wat mooi! Ik voel dat je de uitdaging gaat winnen met dit kaartje!
Loes zei…
Wat een leukerd!
irene zei…
Super leuk idee Ingen
Cheryl zei…
Adorable card! The little embellishments are a perfect touch too :)