45 jaar in dienst

Ik werk nu zelf 10 jaar voor Koninklijke Visio, expertise centrum voor mensen met een visuele beperking. Dat vind ik al best heel lang. Maar zolang ik het naar mijn zin heb en steeds nieuwe dingen kan doen en daarvan weer leer heb ik geen behoefte om weg te gaan. Maar ik kan jullie verklappen dat 10 jaar eigenlijk helemaal niets is. Een van mijn collega's was op 1 april 45 jaar in dienst. Hij is meteen uit school begonnen en is gewoon gebleven :-) Om hem te feliciteren heb ik deze kaart gemaakt. 



Dit is een perfecte kaart om papierrestjes op te maken. Ik gooi niet makkelijk wat weg dus restjes genoeg in mijn voorraad. 

Reacties

Loes zei…
Wow 45 jaar indienst, dat is zeker een felicitatie waard.
Super kaartje weer Ingen.





Mariken zei…
Geweldige restjeskaart, wat kun je daar nog iets moois van maken, top!!