DD #1

December blijkt toch altijd weer een drukke maand te zijn. Op het werk is het druk omdat ik de laatste week van december vrij ben. En in feite probeer ik daardoor een maand werk in drie weken te doen. En thuis is het druk met alle kerstkaarten schijven en in december hebben we ook veel vrienden en familie die jarig is. Daardoor heb ik mijn blog een beetje verwaarloost de afgelopen week.

Ik heb ook geen kaarten gemaakt de afgelopen week. Wel ben ik lekker van start gegaan met mijn December Daily. Ik heb tot en met afgelopen woensdag alle foto's geprint en de kaartjes/papiertjes op maat gemaakt en in mijn boekje gedaan. Straks hoe ik alleen nog alles vast te plakken en te versieren. Daardoor heb ik nog niet veel te laten zien omdat het nog niet af is.

Ik heb wel al wat extra kaartjes gemaakt en dat is wel leuk om met jullie te delen. Dit zijn kleine kaartje die ik gemaakt heb. Dit zijn de kleuren die dit jaar standaard in het DD pakket van Stampin' Up! zit. Ik vind het toch wel erg handig om standaard kaartjes te gebruiken. Maar voor de afwisseling maak ik er graag een aantal bij.



En dit is mijn werkplek waar ik de kaartjes gemaakt heb:





Reacties