Maandag 21 november grote uitverkoop


In de week van 21 tot en met 28 november zijn er geweldige aanbiedingen. Je kunt geselecteerde producten bestellen met korting. Voor alle aanbiedingen geld OP = OP. Daarom doe ik op maandag 21 november een verzamelbestelling. Laat me uiterlijk zondag om 20 uur weten wat je graag wilt mee bestellen. MAAR zoals ik al eerder zei: OP = OP dus ik kan niet garanderen dat de bestelde producten geleverd worden (uiteraard krijg je je geld terug voor artikelen die niet geleverd worden)

De rest van de week kun je wel bestellen maar die bestellingen laat ik rechtstreeks naar jouw eigen adres sturen. Dit omdat het te onzeker is of de producten nog verkrijgbaar zijn. De verzendkosten die dan bij je bestelling komen zijn €5,95. Je kunt ook zelf een bestelling doen in mijn online winkel. Hier heb je wel een credit card voor nodig.

Jullie zijn vast benieuwd wat je kunt bestellen met leuke kortingen. Kijk hier voor een lijst met de producten. 

Op deze eerste pagina en een stukje van de tweede pagina zie je aanbiedingen die alleen op 21 november te koop zijn. Als je bijvoorbeeld alle emanel shapes neemt dan krijg je over het totaal een korting.
Daaronder de aanbiedingen voor 28 november. In de rest van de lijst zie je producten die met korting te koop zijn. Het kortingspercentage gaat steeds verder omhoog. 




Reacties