Fruitig bedankje

Een van de sets in de nieuwe jaarcatalogus waar ik meteen op viel is de set "Fresh Fruit". Er zitten een aardbei, een perzik en een peer in deze set. En ik ben dol op fruit. Ik vind het lekker maar fruit is ook vrolijk qua kleuren en daar hou ik van. Bovendien zitten er in de zet ook nog een mooie grote en een kleine bloem. Alle stempels zijn volgens het "two step stamping" principe gemaakt. Je stempelt de binnenkant en dan kun je er een buitenrand omheen stempelen. Of je doet een van beide dat kan natuurlijk ook. Ook de teksten in deze set zijn voor veel verschillende dingen in te zetten. Verjaardag, bedankt en valentijn/liefde. 

Ik maakte eerst deze ontzettend simpele en snelle kaart met deze leuke set. In monochrome kleurstelling. Zoals ik al zei: super snel en simpel te maken maar wat een leuk eindresultaat!



Reacties