Noorderlicht

Jeetje wat gaat de tijd snel. Ik zie dat ik al anderhalve week niets gepost heb op mijn blog. Druk geweest met het in elkaar knutselen van sinterklaas surprise en erg druk op mijn werk. Dan vliegt de tijd voorbij. 
Ik heb nog wel iets gemaakt wat ik jullie kan laten zien. 


Op de achtergrond van deze kaart heb ik geprobeerd om het noorderlicht uit te beelden. Ik vind het zelf wel heel aardig gelukt :-) Bovendien is het erg leuk om dit soort achtergronden te maken. 

Wil je meer weten over stempelen en verschillende technieken. Je mag me altijd een berichtje sturen via IngenSUstempels@gmail.com voor meer informatie. We kunnen bijvoorbeeld een afspraak maken voor een workshop. Ik kan je een 1 op 1 workshop geven maar je kunt natuurlijk ook een vriendin, zus, buurvrouw of collega meenemen voor de gezelligheid. Of meerdere mensen, want hoe meer mensen stempelen, hoe meer gezelligheid :-) 

Reacties