Wekelijkse aanbiedingen verzamelbestelling zondag 27 september

Een hele goede morgen allemaal. Ik ben er alweer vroeg bij vandaag. Normaal werk ik niet op woensdag maar vandaag ga ik me een hele dag bezig houden met het onderwerp Serious Gaming met een groep collega's. Ik heb er zin in.

Waar ik ook zin in heb is om een bestelling te doen uit deze fantastische wekelijkse aanbiedingen:


Die twee ponsen die in de aanbieding zijn, zijn toch helemaal geweldig? En de stempelset staat ook op mijn lijst. Die stempels wil ik al een tijdje graag hebben maar andere dingen kregen steeds voorrang. 

Ik doe zondag 27 september een verzamelbestelling. Wil jij ook iets mee bestellen? Dan hoor ik het graag van je voor zaterdagavond 20:00 uur. Je kunt me bereiken via IngenSUstempels@gmail.com of via een privéberichtje op Facebook. 

Reacties