So You Project Kit

Naast kaarten maken vind ik het ook erg leuk om te scrappen. Ik kom daar minder vaak aan toe, het zijn gewoon wat lagend durende projecten dan een kaart maken. Maar echt leuke dingen moeten natuurlijk gescrapt worden. En een lang weekend Berlijn verdient een eigen boekje. Ik was daarom heel blij met de ontzettend gave So You Project Kit. In de kit zit een boekje en 20 insteekhoesjes voor vierkante foto's, design papier, washi tape, houten woorden, sterren van kurk, pailletten, epos stickers,  lint etc.
























Reacties

Margot zei…
Superleuk! Ik heb vanmiddag een LO zitten scrappen, ik doe het maar weinig, maar als ik eenmaal begin vind ik het heerlijk!
Janneke zei…
Wat ziet dat er super leuk uit Ingen ;)
Unknown zei…
wat super leuk!! Berlijn is ook zo'n gave stad.
Caroline zei…
heel erg leuk gedaan, moet het toch ook eens proberen
Groetjes Caroline
Ria zei…
Prachtig album zo en een leuke herinnering.
Gr. Ria
nicolet zei…
Ja, via de computer kan ik wel een reactie achter laten ;-)
Is echt een supergaaf fotoalbum geworden van een leuk weekend Berlijn. Je zult hier vast nog veel in kijken!
Groetjes Nicolet