Bloghop: Big Day

Op deze kaarten heb ik gebruik gemaakt van de leuke gratis stempels uit de set Big Day. Nog tot het einde van de maand kun je bij een besteding van €60 een leuk cadeau uitzoeken. Er zijn stempelsets, maar ook papier, knoopjes, lintjes en Project Life kaartjes. Bij een bedrag van €120 mag je 2 cadeau's uitzoeken en zo verder. Een van de cadeau's is deze Big Day stempelset. Ik vond de tekst en de taart meteen ontzettend leuk en ik zag dat je zoveel verschillende dingen met deze stempels kan doen.


Op deze kaart heb ik de stempels ingekleurd met de markers. Een super kleurig geheel is het resultaat.


Deze tweede kaart heb ik eerst met zwarte momento inkt gestempeld en daarna ingekleurd met de Calypso Coral  en de Smoky Slate blendabilities. Helaas zijn de blendabilities op dit moment niet leverbaar maar houdt ze in gedachten want ze zijn erg leuk om te gebruiken.


Op de laatste kaart heb ik de stempels afgedrukt met chalk inkt op het speciale chalkboard papier. Dit geeft ook weer een leuk effect. 


Je kunt nu door hoppen naar het blog van mijn teamgenoot Sylvia door op de onderstaande knop te klikken.


Als het goed is ben je hier via Annemarie terecht gekomen. Mocht dat niet het geval zijn kun je via de knop vorige naar haar blog gaan. 


Heel veel plezier met de rest van de bloghop, ik hoop dat jullie veel inspiratie opdoen.

Reacties

Carmen zei…
Mooie kaartjes Ingen!
Margot zei…
Die zijn gaaf!
Janneke zei…
Wat een heerlijke vrolijke kaartjes Ingen ;o)
Deze stempelset is ook mijn favoriet ..
Ze zijn alledrie superleuk!
Gave stempel ;)
CarlavdM zei…
De 1e is mijn favoriet Ingen, leuk met al die kleurtjes erop.
Ze zijn alle drie errug leuk.