Traktatie zakje

Ik zie ineens dat het alweer even geleden is dat ik iets op mijn blog geplaatst heb. Vorige week nog erg druk op het werk geweest en nu heb ik heerlijk vrij dus lekker de tijd om het een en ander te maken. Vanaf 6 januari komt de nieuwe lente/zomer catalogus uit. Als demonstrators hebben we deze al gehad en mochten we er ook al uit bestellen. En ik kan jullie verklappen dat er weer vreselijk leuke dingen in staan. Bijvoorbeeld de Mini Treat Bag thinlits die. Dit is een die voor een zakje waar je een kleine traktatie in kunt doen.




Ik heb in dit leuke zakje een cadeaubon gedaan. Veel leuker om op deze manier een bon weg te geven. Wil je graag een nieuwe lente/zomer catalogus ontvangen? Mail me dan op IngenSUstempels@gmail.com.

Reacties

Janneke zei…
Super leuk zakje, I love it ..
Inge Groot zei…
Oooh hij is leuk geworden Ingen! Enig zo met de boompjes :D