Weekly deals

Goedenavond allemaal. Gisteren kwam de nieuwe catalogus uit. Ik heb er gisterenavond heerlijk in zitten bladeren en een lijstje (oké, ik beken het is een lijst) gemaakt met dingen die ik heel graag zou willen hebben. Heerlijk hoor, zo bladeren en naar al die leuke nieuwe spullen kijken. Er komen weer allerlei ideeën opborrelen.

En dan blijken er vandaag ook hele leuke Weekly Deals. Kijk maar eens op de foto.


Zien jullie die twee geweldige ponsen? Ik heb ze beide en ze zijn echt zo leuk. Dus heb je ze nog niet dan zou ik zeggen: sla je slag! Je kunt deze deals bestellen via mijn webshop (klik op de foto  of op de knop bovenin de rechter kolom) of je kunt me een mail sturen: IngenSUstempels@gmail.com. Natuurlijk kun je naast deze deals ook iets uit de nieuwe catalogus mee bestellen. 

Reacties