Van alles wat

Afgelopen week ben ik niet zo actief geweest op mijn blog. Aan het begin van de week was er een druk weekend. Op zaterdag vierde we onze verjaardagen en op zondag hield ik een feestje omdat de nieuwe catalogus van Stampin' Up! uit kwam. En dat was een super gezellige middag. Dankzij Stampin' Up heb ik al heel veel leuke nieuwe mensen ontmoet. We hebben lekker gekletst en een projectje gemaakt met de Hamburger Box Die en de nieuwe incolors.



Verder ben ik heel druk met het scrappen van de vakantie foto's van 2013 in Project Life hoezen. Maar die krijg is slecht op de foto. Ik moet daar nog eens even op studeren hoe ik die glans om moet gaan. Als iemand tips heeft hoor ik het graag :-)


En dan heeft Jort vanaf nu ook nog zomervakantie waardoor ik ook wat minder aanwezig zal zijn op mijn blog. 


Reacties