Teamdag Stampin' Up!

Wat een vreselijk gezellige teamdag hebben we gisteren gehad bij mij thuis in Almere. Eerst werd er natuurlijk flink gekletst en genoten van de oranje koek die Janneke uit Friesland had meegenomen. Daarna kregen we uitleg van Terri Walker over hoe zij een workshop doet. Terri is al 10 jaar demonstatrice van Stampin' Up! in Amerika dus haar kennis en ervaring konden we mooi gebruiken.


Daarna kregen we de kans om een kaart te maken met de Paper Pumpkin kaartkit. Helaas is deze niet in Nederland verkrijgbaar maar daarom dus erg exclusief voor mij om mee te mogen spelen. 



Daarna was het tijd voor de lunch die door Carmen verzorgd was. Ook tijdens deze lunch werden er volop verhalen uitgewisseld. Na de lunch begonnen we aan een ander project. Ik heb de mijne nog niet af dus die krijgen jullie een andere keer te zien. Vlak voordat de dag was afgelopen hebben we nog even een teamfoto gemaakt voor onze nieuwe palmboom. 

Van links naar rechts: Carmen, Terri, Tonnie, Linda, Janneke, Monique en ikzelf (Ingen)

Bedankt allemaal voor deze ontzettend gezellige dag! Lijkt het jou ook leuk om onderdeel van dit gezellige team te worden? Op dit moment is er een hele leuke instapactie. Demonstatrice worden is een van de beste beslissingen die ik het afgelopen jaar genomen heb. De gezelligheid, de leuke contacten, korting op mijn hobby materialen en meer bezig zijn met mijn hobby is wat het mij heeft opgeleverd. Wil je meer informatie klik dan op het plaatje en "join the fun":


Denk je erover om demo te worden neem dan gerust contact met mij op via: IngenSUstempels@gmail.com.

Reacties

Inge Groot zei…
Ziet er oergezellig uit Ingen! En wat gaaf dat Terri Walker op bezoek was, leuk!!!
Miriam zei…
Och, wat hebben jullie een gezellige dag gehad! En met dee Paper Pumpkin mogen spelen... Jaloerssss! Mazzel dat jullie mooi weer hadden. Ben benieuwd naar je laatste project. Groetjes, Miriam