Wie iets te vieren heeft: trakteert

Deze maand vier ik mijn half jarig jubileum als Stampin' Up! demonstratice. Ach, 6 maanden mag dan misschien niet echt een jubileum genoemd worden maar het is toch een leuke reden om een cadeautje weg te geven. En nee, dit is geen 1 april grap.

De eerste keer dat ik de stempelset Hello Sailor in de voorjaarscatalogus zag staan was ik meteen verliefd. Ik hou van deze nautische stijl, ik vind de teksten erg mooi en de potvis is echt een schatje. Daarom verloot ik deze stempelset aan het eind van de maand.


Hoe kun je deze leuke stempels winnen? Bij elke bestelling van €25 die je in de maand april doet gaat je naam 1x in de pot. Op 30 april laat ik Jort een naam uit de pot trekken en dan zal ik op mijn blog publiceren wie de gelukkig winnaar is. Dat klinkt simpel genoeg toch? De aankomende weken kunnen jullie een aantal leuke voorbeelden verwachten met deze stempelset om alvast wat inspiratie op te doen.

Reacties