Hello Sailor #7 Golden Oldie


Vandaag is de maand April precies voor de helft voorbij wat betekend dat je nog 15 dagen hebt om mee te doen met de verloting van de stempelset Hello Sailor. Bij elke bestelling van €25 euro die je in de maand april doet gaat je naam 1x in de pot. Op 30 april laat ik Jort een naam uit de pot trekken en op mijn blog publiceren wie de gelukkig winnaar is.  

Inmiddels hebben jullie al zoveel voorbeelden gezien van de leuke kaarten die je kunt maken met deze geweldige stempels dat jullie er vast van overtuigd zijn dat je deze set ook moet hebben. Ik wist dat al op het moment dat ik hem de eerste keer in de catalogus zag staan. 

Een tijd geleden maakte ik deze kaart voor een uitdaging op het blog van Dynamic Duos. In deze thema maand wilde ik hem nog een keer aan jullie laten zien. 


Stempels: Hello, Sailor hout # 133275 clear# 133278
Papier: In color designer series paper stack I130136
Dies: On film framelits dies # 132969 
Pons: Uilenpons # 118074

Reacties