Drukke week

Afgelopen week was een hele drukke week waardoor het erbij ingeschoten is om op mijn blog te posten. Gelukkig is de drukte weer even voorbij en kan ik jullie wat leuke kaarten met hartjes laten zien. Op beide kaarten is gebruik gemaakt van de stempelsets Hearts Flutter en Gorgeous Grunge. Maar verder verschillen ze behoorlijk van elkaar. Voor de eerste kaart heb ik verder nog gebruik gemaakt van de chevron punch, dat blijf ik een topper vinden. Daarnaast de sale-a-bration stempelsets Banner blast en Petal parade. Deze sets kun je gratis krijgen tot en met eind maart. Bij elke bestelling van 60 euro kun je 1 set uitzoeken.


Bij de tweede kaart heb ik watercolor wonder washi tape gebruikt, washi tape vind ik zo leuk om te gebruiken. Je kan er eigenlijk niet de mist mee ingaan. Je plakt het op en het ziet er mooi uit, je kunt het ook nog verplaatsen als het toch niet naar je zin is. Het Gold Baker's Twine past er natuurlijk prima bij.


Reacties

nicolet zei…
Ze zijn schitterend Ingen!
Fijne zondag!
Groetjes Nicolet
Inge Groot zei…
Mooie kaarten weer Ingen, lekker vrolijk!
Kitty zei…
Tsja, het wordt een beetje eentonig misschien, maar wat heb je weer een superleuke kaartjes gemaakt, geweldig! :D