Wat een weer

Ongelooflijk dat we dit eerste weekend van oktober nog zulk fantastisch weer hebben. Heerlijk in t-shirt en  korte broek, wie had dat nog gedacht na die regenachtige zomermaanden. Dus wat doe je in zo'n weekend? Juist dan stap je lekker op je fiets richting de stad om een schoenenwinkel in te gaan en dan koop je een paar:


snowboots voor Jort. Ik dacht het zal me niet nog een keer gebeuren dat ik geen sneeuwschoenen voor die jongen heb. Vorig jaar was er werkelijk niets meer te krijgen toen het koud begon te worden. En ik heb het echt nog geprobeerd voordat het ging sneeuwen. Overal werd ik nog net niet uitgelachen maar iedereen zei minzaam: nee mevrouw die zijn al maanden uitverkocht. Snowboots? Uitverkocht in November??? Gekker moet het toch niet worden. Maar dit jaar kan het gaan sneeuwen als een gek zonder dat Jort koude voeten krijgt!

Reacties

Kitty zei…
Dan was je zeker wel echt in de stemming he... ;)