Rug

Ik heb al even niets op mijn blog gepost omdat ik vorige week zaterdag, tijdens het dweilen, door mijn rug gegaan ben. Sindsdien lig ik zogezegd "plat". Er wordt altijd gezegd dat je in beweging moet blijven als je met je rug zit maar vanwege mijn voeten (klompvoeten en artrose in mijn voeten) kan ik niet erg veel lopen en staan. Schiet niet erg op met mij op deze manier... Woensdag had ik het gevoel dat het wat beter ging en heb ik ook wat meer gezeten maar dat moest ik donderdag meteen weer bekopen. Vandaag voel ik me ook weer iets beter maar voor de zekerheid ben ik toch maar blijven liggen. Misschien kan ik er morgen even op uit met Robert en Jort. Deze laatste wil graag naar de open dag van het dierenasiel. En ik ben hard toe aan een uitje.

Ik heb in de afgelopen vier dagen nog wel wat weten te knutselen. Staand aan de strijkplank en dan steeds een minuut of tien aan het werk om deze boekenlegger te maken.

Reacties

Sandy zei…
Wow this is gorgeous.
Fantastic card.

Have a lovely weekend Ingen.
Sandra1968 zei…
Hè meid, wat een pech. Ik hoop dat je je gauw weer beter kunt bewegen en ik wens je dan ook een heel voorspoedig herstel.
Je boekenlegger is erg leuk: lekker kleurig.
Groetjes, Sandra
Crealin zei…
Hoi Ingen,

dat moet vast geen pretje zijn, alvast veel beterschap gewenst!

Groetjes,

Lins x
Hermine zei…
Oh wat vervelend, hoop dat het snel de goede kant op wil gaan. Prachtig kaartje heb je gemaakt.
Kaz zei…
Fab card, love her wings! Thanks for joining us at Stampotique
Beautiful colors on this card! Thanks for joining us at Stampotique Designer's Challenge this week.
Janneke zei…
Wat ontzettend vervelend Ingen, ik hoop dat het snel opknapt en je vandaag nog even weg kunt.
Je boekenlegger is top!

Knuff
Dora zei…
Ik hoop dat je snel opknapt wat ellendig zeg!

je boekenlegger is super, echt heel gaaf!
Kitty zei…
O Ingen, wat ellendig. Hopelijk gaat het de goede kant op! De boekenlegger is weer super! Gaaf stempeltje!
Willy zei…
Wat een fantastische boekenlegger, Ingen! Leuk dat je meedoet aan SDC # 16. Sterkte met je rug!!
Anneke zei…
Ik hoop dat de rug vlug weer beter is, ondanks alles toch een hele mooie boekenlegger gemaakt! Klasse!
Heidie zei…
Ik hoop dat het snel beter gaat met je rug. Beterschap.
Je boekenlegger ziet er erg mooi uit.

groetjes Heidie
Alexandra zei…
Wat vervelend voor je zeg, hopelijk voel je je snel weer beter. Sterkte ermee.
O ja, leuke boekenlegger ook.
Fantastic bookmark! Love the vintage little wings! Thank you so much for playing along with the Stampotique challenge this week.... hope your back is feeling better!
Cheers,
Val :)
Buttercup zei…
This is BEAUTIFUL! Amazing colors! I love this! :) xo
O wat vervelend zeg, en wat ben je dan onthand hè? Ik hoop je zaterdag toch te zien en je boekenlegger vind ik prachtig geworden. Groetjes, Wendy.
linda loe zei…
Hij is wel erg leuk geworden. En wat een slimme oplossing met die strijkplank. Nou heel veel sterkte.
Groetjes