Kruk(ken)

Ik ben helemaal gelukkig met een nieuwe kruk die ik aangeschaft heb. Zoals jullie weten loop ik moeilijk. Nu mocht ik van de kapster waar ik tegenover woon een weekend haar zadelkruk met wieltjes lenen die ze in de zaak gebruikt. Die beviel ontzettend goed en ze was zo lief om er meteen een voor me te bestellen. In eerste instantie wilde ik hem gebruiken voor in de keuken als ik aan het koken was. Het is super makkelijk om te zitten en als je iets uit de koelkast of de la wilt hebben dan rol je even weg en doe je de deur open. Maar nu we een week verder zijn ga ik er eigenlijk het hele huis mee door. Ik heb net zittend stof gezogen. Het is niet ideaal maar beter dan vreselijke pijn in mijn voeten. Ach ja je geeft je geld liever uit aan leuke stempels of een nieuwe lens voor mijn camera maar dit is de investering voor mij toch wel waard ;-)


Verder loop ik op dit moment met krukken op advies van de fysiotherapeut uit het revalidatiecentrum. Dat is verre van ideaal. Ik ben eraan gewend om mijn voeten zo min mogelijk te gebruiken maar als je je handen vol hebt en niet kan gebruiken voel je je nog gehandicapter. Ik weet nog niet of het zo goed helpt dat ik dit vol kan blijven houden. Maar goed eerst maar een tijdje uitproberen. Waarschijnlijk wordt je er na verloop van tijd ook handiger mee.

Reacties

Sandra1968 zei…
Wat goed dat zo'n zadelkruk jou zo goed bevalt :-)
Heel veel plezier ermee!
Groetjes, Sandra
Super die stoel, had je ook al eens gekeken naar Tripple-stoel? Bewaar de bon goed...voor evt. verzekering of belastingdienst !

Verders krukken gebruiken, je weet het...ik weet er alles van, bedenk er ook een hondje bij dat uitgelaten moet worden etc etc. Maar aldoende leert men hoor. Het belangrijkste is dat je minder pijn zult hebben !
Heel veel sterkte...enne rol maar eens naar mij toe als je zin hebt.
Anneke zei…
Die kruk lijk me handiger dan de krukken :)
Maar alles went, dus als het moet zullen de krukken ook wel wennen!
Dora zei…
ow zeg dat is inderdaad heel handig en ja een investering maar jij kan makkelijker je gang gaan, gelijk heb je!
Kitty zei…
Je zou hem natuurlijk liever niet nodig hebben, maar het is wel een goede investering zo.
Heidie zei…
Ik hoop dat je er heel veel baat bij hebt. En ik weet ook uit ervaring dat krukken erg lastig kunnen zijn.

liefs Heidie
Monique zei…
Meis veel plezier met je nieuwe kruk.
Ziet er gaaf uit en superhandig.
Wil Jort er niet de hele tijd op spelen.
Ik zou dat wel willen denk ik.
Hopelijk helpt het bij je dagelijkse dingen en veel plezier ermee.
Christa zei…
owwww wat vreselijk dat je door je rug bent gegaan , ik heb wel een paar keer spit gehad nou zeker geen pretje, maar dit is een uitkomst zo'n krukje wel voorzichtig aan doen hoor beterschap xx
Janneke zei…
Wat ontzettend goed Ingen dat je deze kruk hebt gekocht en dat je er zo blij mee bent ..
Het is misschien idd een investering maar als het helpt dan geeft het niks ;o)

Knuffel ... we moeten snel iets gaan afspreken hoor
Die zadelkruk is idd handig. En ben het met Monique eens, een trippelstoel zou ook misschien iets voor jou zijn. En met krukken lopen went misschien ook snel. Met een plastic tasje aan het handvat kun je spulletjes meenemen. Zelfs koffie/thee in een thermoskannetje. ;-) Hopelijk gaat het gauw weer beter met je.

Groetjes,
Daniƫlle