Verjaardag

Vandaag ben ik jarig. Ik ben dol op mijn  verjaardag met alle leuke kaarten, mailtjes, SMS-jes, cadeautjes etc. Het word vandaag geen groots feest want we vieren onze verjaardagen altijd op 1 dag en dat was dit jaar op 19 juni. Van mijn ouders en Robert heb ik het meest geweldige cadeau van de hele wereld gekregen: een MacBook Pro. Hij is echt zoooo mooi!

Van mijn schoonouders kreeg ik geld voor mijn verjaardag. Dat heb ik maar meteen omgezet in stempels en kleurig papier:


Verder nog 3 leuke boeken gekregen, een saunabon voor de sauna hier in Almere en lekkere douchegel.

Reacties

Unknown zei…
Van harte proficiat Ingen! En geniet van al je leuke cadeautjes! Je bent in elk geval al goed verwend, leuk toch? Hele fijne dag wens ik je toe!
Ann zei…
gefeliciteerd Ingen en een hele fijne dag vandaag met Robert en Jort. Wat een prachtkadoos heb je gekregen.
celia zei…
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag,maak er toch nog een leuke dag van!!!Ben benieuwd naar de nieuwe kaartjes gemaakt met je aangekochte spulletjes!Veel liefs,Celia.
Van Harte Gefeliciteerd, leuk kadootjes heb je gehad veel knutselplezier ermee.
Crealin zei…
Hoi Ingen,

ik wil je graag een heel fijne verjaardag toewensen samen met je familie, geniet maar met volle teugen van al die leuke kadootjes en knutselspulletjes ;-)

Vele groetjes,

Lins x
Hai Ingen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een heel gezellige dag gewenst en wat een pracht kado's heb jij gekregen, wow! Veel plezier ermee! Groetjes Marianne
m@deliefjuh zei…
meid: van harte gefeliciteerd! oh en wat een HEERLIJK vrolijk papier! daar hou ik zo van he! top hoor. en die stempeltjes zijn ook super. geniet nog van je verjaardag!

liefs martine
Heidie zei…
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Een fijne dag vandaag. En wat een mooie kado's heb je gekregen.

liefs Heidie
Ook hier van harte gefeliciteerd ! Wat heb je een prachtige kadoos gekregen, echt verdiend hoor !!
Alexandra zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Zo te lezen ben je goed verwend, heerlijk. Veel plezier met je nieuwe aankopen ook.
Sandra1968 zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel plezier met je cadeaus :-)
Groetjes, Sandra
Christa zei…
wat gaaf allemaal zeg mooie dingen heb je kocht hoor ,, en alsnog van harte met je verjaardag,xx christa
Anneke zei…
Van harte proficiat met je verjaardag, Inge. Leuke kado's heb je gekregen!
Dora zei…
Alsnog van harte...hoop dat je een leuke dag hebt gehad, zo te zien aan de cadeaus wel.
Wat een mooie stempels weer!
Miranda zei…
wat een lekker vrolijk papier en wat een geweldige stempels.
Heerlijk als je zelf je kadootjes uit kan kiezen toch. veel plezier ermee.