Winter Wonderland

Op het blog van Floor stond een verwijzing naar deze enorm leuke tutorial. Ik vond hem zo leuk dat ik hem heel graag wilde maken. Op het challange blog van Penny Black stond een uitdaging om iets te maken met het thema "Winter Wonderland". De enige regel is dat je een Penny Black stempel moet gebruiken en het thema "Winter Wonderland". Ik heb de tutorial en de Penny Black challange gecombineerd en dit is het resultaat:



Gekleurd met: Prisma kleurpotloden
Papier:
My minds eye & Imaginisce
Stempels: Penny Black
Ponsen: EK en SU

Reacties

Anita zei…
Hoi Ingen,

Ik vind deze kaart erg leuk,kan me goed voorstellen dat je hem wilde maken.
ik ga hem ook zeker maken.

Groetjes Anita
m@deliefjuh zei…
wauw! erg leuk. leuk idee. ik ga ook eens kijken
Ann zei…
wat een gigantisch leuke kaart Ingen wil van de week ook eens een labelkaart gaan maken
Anoniem zei…
Super gaaf!

Janneke X
Kath Stewart zei…
beautiful card ingen...love all those cute images....... thanks for joining in the fun this week at PBSC.hugs kath xxxxxx
Floortje zei…
Jouw labelkaart is helemaal super! Leuk om te doen he? En die Penny Black stempels blijven toch toppers.
Groetjes, Floortje
Chris zei…
Wow, is this wonderful!! I love it.
Sandra1968 zei…
Wauw Ingen, dit is een schitterende kaart! Erg leuk!
En die tutorial lijkt me erg leuk om te maken. Ik heb 'm al opgeslagen ;-)
Groetjes, Sandra
Dora zei…
Ahhhhhhhhhh wow wow wow echt een toffe kaart, super!
Janny zei…
ooooooh gaaaf Ingen!
Alexandra zei…
Ooh, die is mooi. Werkelijk prachtig.
debby4000 zei…
Oh wow this is gorgeous, love all the images.
luv
Debby