Piper

Ik ben zo weg van Piper van van Kraftin Kimmie dat ik graag nog een kaartje met haar wilde maken. Op de site van Friday Sketchers kwam ik een leuke sketch tegen die ik gebruikt heb om dit kaartje te maken. Ik heb mijn bak met restjes papier erbij gepakt en het een en ander bij elkaar gezocht. Ik kan jullie dus niet meer vertellen welke merken papier er gebruikt zijn. Piper is ingekleurd met Copic markers. Ik heb de kleuren gebruikt die deze week in de Copic Colour Challenge zitten: E29, YR16 en G99. Voor het gezichtje heb ik natuurlijk andere kleuren gebruikt: R20, E000 en E01



Het blijft lastig om een goede foto te maken met kunstlicht maar ik moet zeggen dat deze de werkelijkheid aardig benadert.

Reacties

Janny zei…
ooooh gaaf Ingen! mooi ingekleurd!
Dora zei…
Ik vind het weer een superkaartje!
Alexandra zei…
Leuke kaart, heerlijke kleuren ook.
Toch wel handig zo'n restjes bak.
Renate zei…
Wat een snoepie, lekker ontdeugend!

Groetjes,
Renate
RosesMarijke zei…
Wat een prachtig kaartje !!
Beth zei…
This is so gorgeous! It's such a fabulous image and your papers are fab! Thanks for joining in the Copic Colour Challenge this week!

Love Beth xx
Debbie Stip zei…
lekker herfstig kaartje zo met die kleurtjes! Heel mooi!
Groetjes, Debbie