Een druk weekend

We hebben een druk maar heel gezellig weekend achter de rug. Zaterdagochtend zijn we naar Robert zijn werk gereden omdat ze een sinterklaasfeest georganiseerd hadden. Heel erg leuk gedaan met allemaal spelletjes en natuurlijk was de sint er ook met een paar van zijn pieten. Jort heeft zich kostelijk vermaakt. Ik heb heel veel foto's gemaakt en dit vind ik zelf een van de leukste.



's Middags naar mijn ouders omdat Peter zijn verjaardag vierde. Ook hier was het weer erg gezellig. We lagen er laat in dus stond ik voor de verandering eens niet om zeven uur naast mijn bed op zondag. Zelfs Jort had uitgeslapen tot half negen.

Vandaag veel in huis gedaan en de boodschappen gehaald, het blijft heerlijk dat dat in Almere op zondag kan. Ik hoop dat ik er vanavond nog even aan toe kom om een kaartje te maken. Vorige week heb ik meegedaan met de sketch van Get Sketchy en vanmorgen zag ik dat ik ben uitgekozen in de top 5. Ik voel me bijzonder vereerd!

Reacties

Anoniem zei…
Maar het klinkt wel als een gewldig leuk weekend Ingen ;)

Mooie foto!

Janneke X
Janny zei…
druk maar heel gezellig allemaal zo te lezen..leuke foto!
Floortje zei…
Gefeliciteerd met je terrechte top 5 notering! Ik kwam 'm net tegen op de site van Get Sketchy.
Je foto van Jort's handen vol pepernoten is gaaf, je cursus werpt echt vruchten af.
Groetjes, Floortje
Ann zei…
heerlijk hé Ingen deze tijd vol van gezonde kinderspanning. Gefeliciteerd meid met je top vijf nominatie, 't is ook een leuke kaart!!
Dora zei…
Helemaal verdiende plek!
En die foto is zo leuk, zo sprekend!
Unknown zei…
fijn dat jullie hebben genoten :D! en je kaarten zijn weer supers Ingen :D!

xxBetina