Chocomel wrapper

Op het blog van Double Dutch zag ik de uitdaging om een omhulsel te maken voor een zakje instant chocolademelk. En aangezien ik gisteren deze geweldige stempel binnen kreeg had ik natuurlijk alles in huis om een wrapper te maken. De dame op de stempel heet "Piper" en is afkomstig van Kraftin Kimmie waar ze nog meer van dit soort geweldig leuke dames in het assortiment hebben.

Op de eerste foto zien jullie de voorkant van de wrapper.


Op de tweede foto is de binnenkant te zien en het zakje instant chocolademelk.



Gekleurd met: Copic markers
Papier:
Daisy D
Stempels: Piper van Kraftin Kimmie
Ponsen: EK en Martha Stuard

Reacties

Christa zei…
hoi inge ik zag een paar dingen van jouw staan bij pb challenge en dubbl d, ,leuke dingen van inge nou dat klopt als een bus hoor, ik zit echt met plezier naar je blog te kijken , ik ga meteen volger van je worden fijne dag verder groetjes christa
Dora zei…
Weer zo'n leuk idee, dit hoop ik toch eens allemaal te gaan onthouden denk niet dat het gaat lukken, erg leuk gedaan!
m@deliefjuh zei…
oh :) hij is geweldig@! leuk idee! ga ook eens kijken of ik creatieve inspriatie heb :) :)
bedankt voor je lieve berichtje. kon er erg om lachen!

groetjes
Chris zei…
What a fantastic wrapper - I love the colors you used and that trim is wonderful. Great image too!
Ilonka zei…
wat een leuk idee en het ziet er fantastich uit.

groetjes Ilonka
Janny zei…
die is erg leuk geworden Ingen!
Anoniem zei…
What a gorgeous card! Super sweet image and wonderful lace detail.
Thanks for your comment...am I right in thinking I have seen your picture on Janneke's blog? Her cards are very special...I love to visit her blog and see her fabulous creations...just so inspiring.
Carole :-)
RosesMarijke zei…
Dat is weer heel leuk gedaan Ingen!!

geweldig hoor!!
Alexandra zei…
Het is ook wel een heel toepasselijk stempeltje.
Wel heel erg leuk om zo chocolademelk te krijgen.
Ann zei…
Zo een gaaf kadootje om te geven, denk dat ik dat maar als kerstkadootjes voor de juffen ga maken.
OH what a wonderful creation! And Piper is perfect for your design! Love the lace....great job!
Sandra1968 zei…
Een hele leuke kaart en inderdaad een zeer toepasselijke stempel :-)
Floortje zei…
Oh, Ingen, hier ben ik weer helemaal weg van! Of laat ik het anders zeggen, ik krijg het er warm van, mmmmm warme choco (ja, het was hier vandaag ook kouder dan de afgelopen tijd...). Dit is echt een schitterend werkstuk.
Groetjes, Floortje
Erica zei…
Een geweldige creatie Ingen! Leuk dat je meedoet met onze challenge :D

Groetjes,
Erica
Wow, what a wonderful creation. Thanks for joining us this week by the Double Dutch Challenge......

Hugs
Heike