Card Patterns Sketch #40

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik meedeed aan de sketch van Card Patterns. De sketches zijn altijd erg leuk maar tijdgebrek speelt me elke week weer parten. Nu zag ik op het blog van Chris de nieuwste sketch staan en die vond ik zo leuk dat ik er meteen voor ben gaan zitten. En dit is het resultaat:



En nog even een detailfoto zodat je de glittertjes wat beter kunt zien want die vind ik zelf zo leuk :D



Gekleurd met: Copics
Papier:
Imaginisce
Stempel: van Stampavie ontworpen door Gillian Roberts
Borderpons: Martha Stuwart
Sneeuwvlokpons: EK Succes
Glitters: Stickles

Reacties

linda loe zei…
Wat een snoepie zeg.
groetjes Linda
Je@net zei…
Lief kaartje Ingen!!
Mariska zei…
Ik vond het ook erg leuk om jou gister te ontmoeten Ingen! Erg leuk kaartje en super lieve afbeelding! De glitter komt er ook erg mooi uit op je foto zeg!

xxx
Mariska
Dora zei…
Deze is nou helemaal leuk en mooi, en wat een enorm snoezige afbeelding!
RosesMarijke zei…
Wat een schattig lief kaartje!!
Sandra1968 zei…
Een hele leuke kaart!
Het papier en de stempel vind ik ook erg mooi.
Janny zei…
oooch superlief kaartje Ingen!
Chris zei…
Perfect in every way!! So glad you found time to play along over at Card Patterns - good luck! :)
Ann zei…
wat een vreselijk schattig kaartje heb je er weer van gemaakt Ingen
whoistracy zei…
This is adorable Ingen! I love that sweet image and how you colored it.
Heidie zei…
wat een mooie kaart heb je gemaakt.

groetjes Heidie
Floortje zei…
Wat een lief kaartje, hij klopt idd helemaal.
Groetjes, Floortje
Debbie Stip zei…
wat een lieverd! en zo lekker vrolijk! Hiermee kom je de wintermaanden wel door!
Groetjes, Debbie