Jarige uil

En eindelijk de uil van Kim Hughes gebruikt om een kaart mee te maken.

Reacties

O wat een leuke stempel zeg, de kaart is uiteraard ook leuk haha...groetjes, Wendy.
Floortje zei…
Wat een schatje die uil en wat heb je er een vrolijke kaart mee gemaakt!
Groetjes, Floortje
Floortje zei…
Helemaal vergeten: er staat iets op mijn blog voor je..
Groetjes, Floortje
Janny zei…
hij is suuperleuk!
PS....ook ik heb een kleinigheidje voor je op mijn blog. Groetjes, Wendy.
Kirsten zei…
Hij is leuk! Ik snap echt niet waar je de ideeen iedere keer vandaan haalt. Ze zijn wel dezelfde stijl maar toch allemaal weer anders.....

geweldig.

kus Kirsten
Janneke zei…
Wat een mooie kaart Ingen :D
Unknown zei…
Wat een leuk kaartje!
Sandra1968 zei…
Wat een heerlijke vrolijke kaart en die stempel vind ik super :-)
Debbie Stip zei…
wat een cool kaartje! Ik lig helemaal in een deuk van deze uil! hahaha....eerst even bijkomen nu hoor...
Groetjes, Debbie