Wat een week

Ik heb de afgelopen week geen berichten gepost omdat ik druk was met andere dingen. Een van die andere dingen was een virus op mijn computer wat ik nu gelukkig weer kwijt ben. En met Robert die te horen kreeg dat zijn jaarcontract nog met drie maanden verlengt werd en dat het daarna einde oefening is. Niet omdat ze niet blij met hem zijn maar omdat het bedrijf er financieel niet goed voor staat. Dus we zijn samen druk met het zoeken naar vacatures, schrijven van sollicitatiebrieven en het kijken naar andere mogelijkheden. En dan was er natuurlijk nog het gevalletje waterschade waarvoor je weer vanalles en nog wat in moet vullen.

Maar goed ik heb gisterenavond nog wel een paar leuke kaarten gemaakt tijdens een online crop onder leiding van Ingrid.





Reacties

Ingrid zei…
Ik hoop voor jullie dat Robert gauw een andere leuke baan vindt. Het is enorm balen dat zijn contract niet verlengd wordt.
Je kaarten zijn hartstikke leuk, Ingen. Die eerste met het hertje en de boom zijn mijn favoriet. De andere twee mogen er ook zijn hoor. ;-) Leuk dat je hebt meegedaan.

xoxo
Balen zeg hoop dat Robert snel ene nieuwe bana vint.

Gave kaartjes heb je weer gemaakt en als je even op mijn blog kijkt zie je dat ik je heb getagd
Carolien zei…
Wat vervelend allemaal , Ik hoop ook dat hij snel een andere baan zal vinden .........

Ik heb wat op mijn blog staan voor je
liefs Carolien
Chris zei…
Ingen - wow! You've got such style. :) I love your square cards...
Debbie Stip zei…
wowie...het kaartje met het hertje behoort zeker tot mijn favorieten en die met bruin, roze en blauw is ook helemaal super! Lekkere knalkleurtjes!
Groetjes, Debbie